ساخت سایت برای پیج اینستاگرام در کمتر از یک روز✔️

ساخت سایت برای پیج اینستاگرام

آموزش ساخت سایت برای پیج اینستاگرام


اگر پیج فروشگاهی دارید باید به فکر ساخت سایت برای پیج اینستاگرام خود باشید. برای گسترش کسب و کارتان باید حرفه ای تر باشید و نیاز مشتریان را به سرعت پاسخ دهید.

چه زمانی می توانید ساخت سایت برای پیج اینستاگرام را آغاز کنید؟

اگر میخوای واسه پیجت سایت فروشگاهی یا خدماتی بزنی و محولاتت رو آنلاین بفروشی همین الان به شماره 09386243486 تماس بگیر تا راهنماییت کنیم (شروع قیمت از یک میلیون+هاست 3ماه و دامنه رایگان)

وقتی فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می کند، سرعت پاسخ دهی شما از طریق دایرکت و ثبت سفارش ها کاهش پیدا می کند.

برای سرعت بخشیدن به این کار یا باید ادمین استخدام کنید و اطلاعات پیج را در اختیار آنها بگذارید که این کار از لحاظ امنیتی اصلا درست نیست. بهترین راه برای سرعت بخشیدن به ثبت سفارش ها ساخت سایت برای پیج اینستاگرام است.

وقتی تعداد پست های شما افزایش پیدا می کند و تنوع اجناس شما بالا باشد، مشتری وارد صفحه شما می شود و نمی تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند.

پس پیج شما را ترک می کند و شما یک مشتری را از دست می دهید. همان طور که در آنلاین شاپ های معروف دیده اید، برای محصولات خود دسته بندی ایجاد کرده اند تا مشتری سردرگم نشود و محصول مورد نظر خود را راحت پیدا کند.

اما در پیج اینستاگرام امکان دسته بندی محصولات وحود ندارد. البته اینستاگرام قابلیت تبدیل شدن به فروشگاه را دارد اما این قابلیت برای کاربران ایرانی غیرفعال است.

مزایای ساخت سایت برای پیج اینستاگرام

علاوه بر نکاتی که گفتیم نکات مهم دیگری هم هست که شما را تشویق به ساخت سایت برای پیج اینستاگرام تان می کند.

شما در محیط پیج اینستاگرام قطعا نمی توانید رابط کاربری راحتی برای مشتری فراهم کنید، تنها ابزار شما نوشته های کپشن است که متاسفانه لینک خرید هم نمی توانید در آن اضافه کنید. اما وقتی برای پیج اینستاگرام سایت طراحی می کنید، می توانید تمام ویژگی ها و توضیحات فنی مربوط به محصول خود را بدون محدودیت، بنویسید.

می توانید قابلیت فیلترینگ اضافه کنید تا مشتری بتواند به سادگی محصولات یک برند خاص را مشاهده و بررسی کند.

می توانید قابلیت مقایسه محصولات مختلف را به سایت خود اضافه کنید. اگر مشتری شما بین خرید دو محصول با دو برند مختلف مردد بود، به سادگی بتواند به صورت آنلاین و هوشمند آن دو را با یکدیگر مقایسه کند.

دقت می کنید در هیچ کدام یک از ویژگی های بالا شما نقشی ندارید و زمان و انرژی شما ذخیره می شود.  با ساخت سایت برای پیج اینستاگرام فروشگاه شما 24ساعته فعال و آماده پاسخگویی است. دیگر نیاز نیست شما از بقیه کارهای خود بگذرید و مشتری خود را برای خرید راهنمایی کنید. سایت شما این کار را انجام می دهد.

بعد از انتخاب محصول، مشتری به سادگی یک کلیک محصول را به سبد خرید خود اضافه می کند و مراحل خرید را طی کند. نیازی نیست تا منتظر پاسخ شما باشد و شماره کارت و شماره حساب خود را بدهید و نگران کلاهبرداری و کلک های واریز وجه باشید! مشتری شما به آسانی به درگاه پرداخت بانک مورد نظر متصل می شود و وجه وارد حساب شمامی شود.

با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام کسب و کار خود را گسترش دهید

وقتی مشتری وارد پیج اینستاگرام شما می شود و چشمش به آدرس سایت شما می افتد نفس راحتی می کشد و با خیال راحت به شما اعتماد می کند.

چرا؟ چون شما بعد از طراحی سایت می توانید گواهی نماد الکترونیک را برای سایت خود دریافت کنید و اعتماد مشتریان خود را بیش از قبل جلب کنید.

کسب و کار خود را گسترش دهید و تعداد محصولات بیشتر با تنوع بالاتری می توانید در سایت آپلود کنید. اگر کسب و کار شما محدود به پیج اینستاگرام باشد با بالارفتن تعداد محصولات شما، محصولات قدیمی تر دیگر دسترس نیستند و به چشم مشتری نمی آیند. اما در وبسایت شما می توانید آنها در تخفیفات دوره ای بگذارید و داخل دسته بندی ها دیده شوند.

علاوه بر این شما می تواند با سئو و بهینه سازی سایت خود در کلمات حوزه کسب و کارتان، در نتایج اول گوگل نمایان شوید و تعداد مشتریان چندین برابر می شود.

تبریک می گوییم فروشگاه شما با جستجو در نتایج گوگل، به کل دنیا نمایش داده می شود.

نگران فیلترینگ اینستاگرام نباشید

با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود دیگر با اعلام اخبار فیلترینگ ترس و وحشت سراغ شما نمی آید که ممکن است فروشگاه شما از بین برود و درآمد شما از بین برود.

اینستاگرام خانه ی موقت کسب و کار شماست. هر لحظه ممکن است با این برنامه جایگزین شود و در آپدیت های جدید تغییراتی ایجاد کند و یا با توجه شرایط سیاسی فیلتر شود.

هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند این روند دائمی خواهد بود اما اگر شما یک سایت برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید، هیچ کدام از این موارد نمی توانند مانع پیشرفت و کسب و کار شما شوند.

سخن آخر:

طراحی سایت برای پیج اینستاگرام به این معنی نیست که با پیج خود خداحافظی کنید و طراحی سایت بهتر از پیج از اینستاگرام است. شما برای گسترش و بهبود کسب و کار خود بهتر است فروشگاه خود را به وبسایت منتقل کنید. با این کار هم فروشگاه شما 24 ساعته فعال و درحال سفارش گیری است و هم شما می توانید در کل دنیا و ایران دیده شوید و برندینگ کنید.

کد های تخفیف برای مشتریان خود بگذارید و کمپین های تبلیغاتی مختلف برگزار کنید. نگران فیلترینگ و دیگر مشکلات احتمالی هم نباشید. مهم ترین و بزرگترین ویژگی داشتن سایت ثبت آسان و سریع سفارش توسط مشتری است که موجب افزایش فروش و اعتماد برای فروشگاه شما می شود.

البته فراموش نکنید که رساندنن به موقع سفارش ها و بررسی روزانه آنها هم می تواند در افزایش فروش و جلب رضایت مشتری تاثیر به سزایی داشته باشد.

اگر تصمیم دارید برای پیج خود یک سایت زیبا طراحی کنید همین الان با کارشناسان سئو کوک تماس بگیرید.

نگران پشتیبانی سایت فروشگاهی خود نباشید ما به شما آموزش می دهیم تا چگونه خودتان از سایت خود پشتیبانی کنید. و همواره در کنار شما خواهیم بود.

4.2/5 - (9 امتیاز)

1 دیدگاه

  • سلام به همه دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه من امیرعلی هست و کلیپ های غمگین و خند دار می سازم ممنون میشم اگر من را حمایت کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×