آموزش دانلود فیلم از یوتیوب | بهترین روش دانلود ویدئو

دانلود فیلم از یوتیوب

آموزش دانلود فیلم از یوتیوب


یوتیوب معروف‌ ترین وبسایت بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پیشین پی‌پل در ماه فوریه ۲۰۰۵ تاسیس شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌ در وبسایت فلیکر، تصمیم به ساخت پلتفرم یوتیوب را گرفتند.

محل این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا است. این سایت به کاربران اجازه ی بارگذاری، مشاهده و اشتراک‌ گذاری ویدئو را می‌دهد و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و اچ‌تی‌ام‌ال ۵، انواع ویدئو ها مانند کلیپ‌ های فیلم، تلویزیون و موسیقی و همچنین ویدئوهای وبلاگ‌ها، اوریجینال کوتاه و آموزشی را نمایش می‌دهد. این وبگاه قابلیت پشتیبانی از ویدئو های فیلم سه‌ بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت‌ های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می‌توان در پلی‌استیشن ۳، پلی استیشن ۴، وی و ایکس‌باکس لایو نیز تماشا کرد. نسخهٔ تلفن همراه این سایت به صورت یک نرم‌افزار بر روی پلتفرم اندروید نیز در دسترس است.

بهترین و سریع ترین روش دانلود ویدئو از یوتیوب

Youtube.com محبوب ترین پلتفرم میزبانی ویدئو و سومین وب سایت محبوب در جهان است. بسیاری از کاربران سعی می کنند ویدئو های محبوب شان را رایگان دانلود یا ذخیره کنند. اما متاسفانه این قابلیت به تازگی در همه ی کشورها و همه ی دستگاه ها محدود شده است و فقط می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید. البته قابلیت دانلود فیلم پیش از این هم در برخی کشورها با یک سری محدودیت ها روبه رو بود. برای اطلاع از کشورهای دارای محدودیت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. ایران جزو کشورهای دارای محدودیت نیست.

برای دانلود فیلم از یوتیوب می توانید از وبسایت SaveFrom.net استفاده کنید. با توجه به محدودیت های ایجاد شده، سریعترین راه دانلود ویدئو از یوتیوب در کیفیت هایmp4، mp3، SQ، HD را ارائه می دهد. سرویس این سایت کاملا رایگان است.

  1. دانلود ویدئو از یوتیوب
  1. ابتدا لینک ویدئوی مورد نظر خود را از یوتیوب کپی کنید.
  2. وارد سایت SaveFrom.net شوید.
  3. لینک را وارد کنید و بعد از انتخاب نوع کیفیت به سادگی می توانید فیلم مورد نظر را دانلود کنید.
  4. همچنین می توانید این برنامه را Savefrom.net کنید و از آن در گوشی خود استفاده کنید.

دنبال ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام می گردی؟ این مقاله از سئو کوک رو مطالعه کن!

دانلود فیلم از یوتیوب بدون استفاده از add-on های مرورگر کروم

اگر نمی خواهید از سایت های دیگر و یا ادد ان های مرورگر خود استفاده کنید، می توانید با اضافه کردن “ss” به URL ویدیو، پس از صرف زمان مدت کمی دانلود ویدئو از یوتیوب آغاز می شود.
مثال:

آدرس اصلی: https://youtube.com/watch?v=YOcmSsBfafg

URL با ss: https://ssyoutube.com/watch?v=YOcmSsBfafg

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×