1000 ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام

ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام

1000 ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام را از سئو کوک بیاموزید.


در این شرایط نامعلوم اقتصادی و اجتماعی همه به دنبال راهی برای کسب و کار و ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام  هستند. یک سال پیش وقتی کرونا به تازگی وارد زندگی هایمان شد، بسیاری از کسب و کارهایی هیچ اثری از آنها در دنیای مجازی نبود زمین خوردند و درآمد خود را از دست دادند.

اما در مقابل مشاغلی که از قبل برای خود طراحی سایت انجام داده بودند و یا پیج اینستاگرام داشتند با قدرت بیشتری نسبت به قبل فروش داشتند و حتی این پاندمی در برخی موارد باعث افزایش فروش و پیشرفت آنها شد. چون مردم مجبور بودند در خانه بمانند و خرید اینترنتی انجام دهند.

اگر هنوز شروع نکرده اید امروز را به فردا موکول نکنید! در این مقاله از سئو کوک همراه ما باشید تا بهترین ایده را برای راه اندازی پیج اینستاگرام خود پیدا کنید.

منظور از پیج کسب و کار اینستاگرامی چیست؟

اینستاگرام با ارائه سه نوع اکانت به کاربران خود این امکان را می دهد که بر  اساس نیازشان از این اکانت ها استفاده کنند که شامل اکانت های زیر می باشد.

  • اکانت تجاری (Business Account)
  • اکانت شخصی (Personal Account)
  • اکانت اینفلوئنسر (Creator Account)

از آنجایی که قصد ما راه اندازی پیج کسب و کار است پس اکانت مورد نظر ما پیج تجاری اینستاگرام است که امکان خصوصی شدن ندارند و به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می گیرند.

امکانات این پیج شامل : برقراری تماس با مشتریان , ابزارهای گوناگون برای تحلیل فعالیت پیج و تعامل کاربران برای تبلیغات است.

ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام یا کسب پول از اینستاگرام پر سرچ ترین عنوان های اینستاگرامی این روز ها می باشد، پس  یک مقاله کامل و عالی راجب کسب درآمد از اینستاگرام برای شما می نویسیم.

ایده های پولساز اینستاگرام چه ویژگی هایی دارند؟

  • باید بتواند نیاز بسیاری از فالوور هایتان را تامین کنند.
  • حداقل یک ویژگی خاص و منحصر به فرد نسبت به دیگر رقبا داشته باشد.
  • ایده ی مورد نظرتان باید با سرمایه و تخصص و زمان شما هماهنگ باشد.
  • این ایده باید سبب تغییر در زندگی افراد شود مثلا در وقت و هزینه ها صرفه جویی شود.
  • به اندازه ی کافی مشتری احتمالی برای خرید آن در بازار هددف موجود باشد.

بررسی 30 ایده کسب و کار اینستاگرام

تولید و ساخت موشن گرافیک یک ایده کسب و کار اینستاگرام

ایده برای پیج اگر به دنبال یک ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام خود هستید، تولید انیمیشن و ساخت موشن گرافیک ایده ی بسیار خوبی است، که نیاز به دانش استفاده از نرم افزار های افتر افکت یا پریمیر داره اما در صورت مبتدی بودن برای راه اندازی پیج اینستاگرام میتوانید با سایت های آماده مانند پوتون یا کانوا شروع به فعالیت کنید تا رفته رفته آموزش ببینید و حرفه ای تر کار کنید.

نریشن یا صدا گذاری یکی از انواع کسب و کار اینستاگرام

ایده برای پیج اینستاگرام

صداگذاری | ایده برای راه اندازی پیج

یک ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام که خیلی در این روز ها میتونه جذب مخاطب داشته باشه، صدا گذاری یا نریشن میباشد. هر کسی میتونه با تمرین روی صدای خودش شروع به این فعالیت بکنه و بعد از تمرین فراوان مرحله شناخت صدای خودتون رو پیش رو دارید تا بتونید متناسب با شخصیت ها صدای اون هارو تولید کنید و روی ویدیو بزارید. این میتونه یه ایده خیلی خوب و آسون برای راه اندازی پیج اینستاگرام باشه.

مربی و مشاور بادی بیلدینگ

ایده برای راه اندازی پیج

بادی بیلدینگ ایده ای برای پیج اینستاگرام

برای کسانی که ورزشکار هستند و قصد دارن دیده بشن یا دانش تربیت بدنی دارن این ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام خیلی خوب و کارآمد باشه. با تمرین های مداوم جلوی دوربین اول از همه بدن ورزیده تری خواهید داشت و چهره شما دیده خواهد شد. بعد از جذب مخاطب می تونید تبلیغات موثر و مرتبط انجام دهید و کسب درآمد کنید. علاوه بر این افراد زیادی ممکن است درخواست کنن تا شاگرد خصوصی شما باشند و از اطلاعات شما بهره مند شوند.

پس اگر ورزشکاری معطل نکن همین امروز پیج خودت رو راه اندازی کن و درآمد کسب کن!

قیمت مشاوره و آموزش اینستاگرام

جلسه اول
150.000تومان / ساعتی

ما قبل از شروع مشاوره از شما یه سری اطلاعات میگیریم که بتونیم مشاوره بهتری در خصوص پیج شما یا کسب و کار شما بدیم (به همین دلیل جلسه اول قیمت بالا تری داری داره)

ضمانت بازگشت وجه

جلسه دوم به بعد
100.000تومان / ساعتی

بهترین پیشنهادها و راهکار ها را به شما ارائه میشود تا پیشرفت خود را به چشم ببینید

ضمانت بازگشت وجه

فروش اسلایم و ASMR یک ایده برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

یک ایده برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام فروش محصول است. این روز ها بیشتر مردم دنبال خرید اسلایم ها هستند، پیر و جوان ندارد! این اسباب بازی ضد استرس نظر همه را جلب کرده تا فشار روزهای سخت رو روی آنها تخلیه کنند.

پس یکی از راه های درآمد زایی و ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام از اینستا میتونه راه اندازی پیج اینستاگرام فروش اسلایم با قیمت مناسب باشه.

کالیگرافی و طراحی اسم و امضا

اگر رشته ی شما گرافیک است و در طراحی امضا و اسامی دستی دارید، پیج کاری خود را راه اندازی کنید و با معرفی نمونه کارهای خود سفارش بیشتری بگیرید و نامخود را در این حرفه برند کنید.

عکس نوشته و داستان نویسی یک ایده تولید محتوا برای اینستاگرام

نوشتن متن های مناسبتی، عاشقانه، طنز و … می تواند یک ایده جذاب برای پیج اینستاگرام باشد.

می توانید عکس های زیبا دانلود کنید و یا خودتان عکاسی کنید و متن خودتون رو روی عکس ها با فونت های زیبا طراحی کنید.

عکاسی در انواع مختلف یک ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام

راه اندازی پیج اینستاگراماینستاگرام به عنوان پلتفورم اشتراک عکس معرفی شد. پس عکاسی مهم ترین و یک ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام است. اگر در عکاسی استعداد دارید و دوربین حرفه ای ندارید می توانید موبایل گرافی را شروع کنید و به صورت مستند عکاسی کنید و عکس های خود را ادیت و منتشر کنید. با جذب مخاطب می توانید تبلیغات کنید و از پول تبلیغات کم کم دوربین بخرید و عکاس حرفه ای شوید.

عکاسی wedding هم یکی از پرطرفدارترین عکاسی هاست که اگر آموزش های لازم را در این زمینه ببینید و پیج خود را به درستی مدیریت و پست گذاری کنید، می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

فود بلاگر یا معرفی غذا و رستوران ها یکی از پیج های پولساز اینستاگرام

اگر خوش خوراک و شکمو هستید و بیشتر وقت خود را صرف گشتن در کافه ها و رستوران ها می کنید، بهتر است برای راه اندازی پیج اینستاگرام خود عجله کنید!

هرجایی که می روید فیلم بگیرید و عکس منتشر کنید و غذاهای رستوران ها را نقد و بررسی کنید.

اولش کار سختیه اما بعد از مدتی رستورانها و کافه ها از شما دعوت می کنند تا مهمان آنها باشید و کیفیت غذایشان را بسنجید.

این کار نه تنها درآمد خوبی دارد بلکه شغل و ایده بسیار مفرحی خواهد بود.

مقایسه و نقد محصولات دیجیتال یا سایر محصولات

بسیاری از مردم برای خرید محصولات مختلف بین دو یاچند مدل از کالا ها مردد می شوند و شروع می کنند به جستجو در فضای مجازی. به نظر شما اگر اشخاصی باشند در هر صنفی کالاها را مقایسه و بررسی کنند جذاب نیست؟

اگر فروشنده لوازم خانگی و یا محصولت دیجیتال مثل: موبایل، گجت، کامپیوتر و … هستید، نقد و بررسی و مقایسه محصولاتی که می فروشید ویا از آنها اطلاعات یک ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام است.

بیوتی بلاگر یا بلاگر آرایشی

آموزش خود آرایی، رنگ مو، معرفی انواع برندهای لوازم آرایشی و مراقبت از پوست و مو هم یک ایده نه چندان جدید برای راه اندازی پیج اینستاگرام است.

اگر آرایشگر هستید و یا در هریک از شاخه های آرایشگری فعالیت می کنیدف علاوه بر نمایش نمونه کارهایتان می توانید توصیه ها و آموزش های مراقبتی و آرایشی را در پیج خود بگذارید تا مخاطبان بیشتری جذب کنید.

آموزش در زمینه های مختلف مثل زبان، کامپیوتر و… یک ایده پول ساز برای راه اندازی پیج اینستاگرام

در هر زمینه ای که حرفه ای هستید، می توانید یک پیج آموزشی راه اندازی کنید. مثلا شما یک فرد سئو کار هستید، طراح سایت هستید، و یا معلم زبان یا حتی کارشناس بورس، می توانید با ضبط کردن ویدئوهای کوتاه آموزشی مخاطب زیادی جذب کنید و دوره های آموزشی خود را به فروش برسانید و تبدیل به یک استاد /اموزشی توانمند در حیطه فعالیت خود شوید.

آشپزی و شیرینی پزی یک ایده برای اینستاگرام کسب و کار خانگی

خانم های خانه داری که از هنر آشپزی و شیرینی پزی برخوردارند می توانند یک پیج اینستاگرام کسب و کار خانگی راه اندازی کنند. برای شروع نیاز به یک مونوپاد پایه دار و یک گوشی هوشمند با دوربین متوسط دارید. هر روز که برای خانواده آشپزی می کنید دوربین گوشی را روشن کنید و از مراحل کار خود فیلم برداری کنید و با برنامه inshot فیلم خود را ادیت کنید و به اشتراک بگذارید.

اگر برنامه منسجم و جذابی برای تولید محتوای پیج اینستاگرام خود داشته باشید، مخاطبان زیادی شما را دنبال خواهند کرد. پس می توانید تبلیغات مرتبط با مواد غذایی را بپذیرید و کسب درآمد کنید یا حتی کتاب آموزش آشپزی خود را بنویسید و به فروش برسانید.

هتل گردی یک ایده برای پیج های خلاق اینستاگرام

اگر اهل مسافرت و هتل گردی هستید، بهترین ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام معرفی مکان های گردشگری و هتل هایی است که می روید. برای تولید محتوا می توانید از ابتدای ورد به هتل فیلم برداری و عکس برداری کنید، خدمات هتل را معرفی کنید آدرس هتل و موقعیت آن را شرح دهید و قیمت های اتاق و خدمات را هم بگویید. البته برای این کار نیازی نیست حتما به هتل ها سر بزنید برای شروع می توانید از عکس هتل ها استفادهکنید و اطلاعات کلی آنها را بدهید. در تولید محتوا مثل پیج های خلاقاینستاگرام عمل کنید تا مخاطب زیادی جذب کنید.

پت و حیوانات خانگی

یک ایده کسب و کار اینستاگرام آموزش نگهداری و تربیت حیوانات خانگی است. اگر مدت طولانی است که حیوان خانگی دارید و در نگهداری آن حرفه ای شده اید، بهتر است دانش خود را با بقیه به اشتراک بگذارید. اگر در این کار حرفه ای شوید می توانید با همکاری یک دامپزشک در ساخت یک کلینیک دامپزشکی و یا کلینیک نگهداری حیوانات خانگی سهیم شوید و کسب درآمد کنید.

طراح کاسپلی (Cospaly)

اگر دانش گرافیک و طراحی دارید می توانید شخصیت کارتونی مخصوص به خودتون رو طراحی کنید و شروع به انیمیشن سازی و صداگذاری کنید. این کار شما رو تبدیل به یک برند می کنه و یک ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام می تواند باشد.

ادمین شوید

شما می توانید برای شرکت ها  تقویم و استراتژی محتوایی بچینید . درباره ی  محتواها و موضوعات پیج  تصمیم گیری کنید، کامنت‌ها و دایرکت‌ها  را پاسخ دهید. و با فالوورها ارتباط برقرار کنید. این هم یک ایده ی جدید و پر طرفدار برای تولید پول از اینستاگرام است.

کوچ و مهاجرت

ایرانیان مقیم خارج از کشور بهترین گزینه برای این ایده هستند که با تمرکز روی آن می توان تولید پول و ثروت کرد لازم به ذکر است که این ایده بسیار پر طرفدار است پس سریع پیج اینستاگرام خود را با این ایده راه اندازی کنید.

بازاریابی وابسته

در این روش شخص در پیج و یا در استوری های خود, لینک هایی که مربوط به خرید محصولات و خدمات هستند را با مخاطبان یا فالوورهایشان به اشتراک می گذارند و از فروش محصولات درصد کمیسیون خود را دریافت کنید.

ساخت سایت برای پیج اینستاگرام در کمتر از یک روز

موسیقی

از هنر و ساز و صدایتان یک ویدیو تهیه کنید و آن را پست کنید از این روش هم می توانید برای آهنگ هایتان اسپانسر پیدا کنید هم پیشتهاد کار برای مجالس داشته باشید و مخاطبان زیادی را جذب پیج خود کنید.

شعبده بازی

اگر در تردستی و شعبده بازی توانایی و مهارت دارید و قادر به ساختن ویدیو از کار خود هستید پس بدون درنگ این کار را انجام داده و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید از این روش ممکن است هم پیشتهاد کار دریافت کنید و هم اینکه به شهرت برسد.

استندآپ و کمدین

بهترین گزینه برای افرادی که مبتدی هستند و ایده ای ندارند در شهرت و تحقق رویاهایتان می باشد. اگر توانایی خنداندن دیگران را دارید در مورد تفریحات و عادات عجیب مردمان یک کشور محتوا تولید کنید و  استندآپ کنید و نشان دهید که می توانید سرگرم کننده باشید پس ممکن است افراد در دورهمی هایشان از شما درخواست کار کنند.

اشتراک گیری از سایت های دیگر

سایت های شرط بندی این روزها بسیار زیاد و پر سرو صدا هستند به این شکل که اگر شما با لینک شخصی که تبلیغ می کند وارد این سایت ها بشوید به ازای پولی که برنده می شوید صاحب پیج اینستاگرام که تبلیغات را متحمل شده است  ,  به مقدار یک سوم پول شما سود می کند که اکثر مواقع بسیار رقم بالایی می شود.

کالاهای دست دوم

اگر در این کار مهارت دارید یا به عنوان شغل از آن استفاده می کنید از اینستاگرام برای پیشرفت و تولید پول بیشتر استفاده کنید می توانید محصولات دست دوم را به اشتراک بگذارید. مانند فروش گوشی های دست دوم.

برگزاری وبینار

برای این کار از طریق لایو اینستاگرام , ویبنارهای آموزشی برگذار و کسب و کارتان را راه اندازی کنید در این لایو ها هرینه آموزشهایتان را دریافت و مهارت تان را به نمایش بگذارید.

سفیر یک برند شوید

به عنوان یک فرد تاثیرگذار , سفیر یک برند خاص و شیک شوید از طریق آن مجموعه با شما همکاری می کنند زیرا جامعه شما را یه عنوان  ,شخصی که باعث شناخت آن مارک خاص شده اند , می شناسند.

مشاور پیج های اینستاگرام

از طریق آموزش جذب فالوور , آنالیز پیج های کاری , نحوه ی پست گذاری و استوری و از همه مهم تر نحوه ی تولید محتوای جذاب کسب درآمد کنید این روش نیازمند به مهارت و متخصص کاردان دارد که باید فرد درجه یک این کار باشید.

کلا بحث فروش انواع محصولات و کالاها در اینستاگرام خیلی داغ است همانطور که دنیا  بر اساس فروش می چرخد اینستاگرام هم براساس این ویژگی محبوبیت پیدا کرده پس ما پردرآمدترین کسب و کارها را که هیچ وقت اشباع نمی شوند و با را ه اندازی پیج اینستاگرام موفقیتشان افزایش یافته را در زیر به شما معرفی می کنیم.

فروش لباس

لباس از محصولات پرفروش برای آقایان و بانوان و پردرآمدترین ایده ی کسب درآمد از اینستاگرام است . اشخاصی که توانایی تولید و تهیه لباس را دارند. احتمال موفقیت در این ایده فوق‌العاده بالاست.

فوش انواع عینک در اینستاگرام

شاید باورتان نشود که مانند فروش لباس، فروش عینک هم از ایده های پولساز اینستاگرام به شمار می‌آید. بزرگ‌ترین و بهترین فرصت که روزبه‌روز به مشتریان و مخاطبان هدف آنها اضافه می شود. این حوزه رقبای کمتری دارد که حتما نیاز نیست عینک‌ های برند و اصل را تهیه کنید. البته نه اینکه عینک بی­ کیفیت را به فروش برسانید.

فروش زیورآلات و صنایع دستی

انواح کوسن و پتو، آثار هنری، مبلمان، لوازم تزئینی، زیورآلات، ظروف سفالی و… را طراحی کنید و در معرض دید فالوورهای خود قرار دهید.

فروشنده ی محصولات چایی

چایی های طعم دار ایده ای پولساز برای کسب و کار اینترنتی می باشد زیرا یکی از نیازهای 90 درصد مردم ایران است و هم اینکه شرکت ها و تولیدی های چایی , برای فروش نمایندگی می پذیرند.

فروش قهوه

اگر در این کار حرفه ای هستید انواع قهوه های خوشمزه را در منزل درست و برای فروش اقدام کنید.

فروش عسل، فروش میوه خشک

عسل خواص درمانی و زیبایی زیادی دارد و از همه مهم تر یک خوراکی بسیار خوشمزه و مقوی است که بسیاری از مردم از آن به صورت روزانه استفاده می کنند. شما می توانید با جستجوی یک تامین کننده عسل محلی یا روستایی، پیج اینستاگرامی در این زمینه راه اندازی کنید و شروع به فروش عسل کنید.

در این پیج می توانید از نحوه تهیه عسل و خواص درمانی آن بگوید و یا دسرها و غذاهایی که در تهیه ی آنها از عسل استفاده می شود را به کاربران معرفی کنید. این گونه به مخاطبان خود نشان می دهید که فردی متخصص در این زمینه هستید و جلب اعتماد می کنید و این اعتماد منجر به خرید می شود.

ایده جذاب برای راه اندازی پیج اینستاگرام بسیار زیاد است، فقط کافی است تولید محتوای خلاق و جدیدی داشته باشید از دیگر موارد می توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

  • فشن بلاگر
  • گل و گیاه
  • مربی و مشاور تغذیه
  • پیج اطلاعات عمومی یا دانستنی‌ها
  • انتشار اخبار
  • افیلیت مارکتینگ
  • مسافرت و تفریح (ایرانگردی

برای مشاوره در مورد اینستاگرام همین الان در واتساپ به ما پیام بدید 09386243486

4.3/5 - (27 امتیاز)

7 دیدگاه

    • مریم عزیز سلام
      برای ادمین شدن میتونید رزومه خودتون رو در سایت های فریلنسری وارد کنید، مثل سایت انجام میدم ، کاریشه و … اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید می توانید مقاله بهترین سایت های فریلنسری را در سایت ما مطالعه کنید.
      رزومه شما به افرادی که نیاز به ادین دارن نمایش داده میشه و پیشنهاد کار دریاف خواهید کرد.

  • بسیار جالب بودن ایده هایی که برای اینستاگرام دادین فقط مشکل اینجاس که باید آموزش های اینستا هم بزارید که بتونیم بهتر استفاده کنیم و پیجمون زود تر رشد کنه ممنون راهنمایی کردید. پیج خودتون هم بزارید که خبر هاتون رو دنبال کنیم.

  • یه پیج‌ورزشی را انداختم‌با استفاده از ایده هایی ک گذاشته بودین واقعا عالی بود تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×