بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی 2021

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی


فریلنسر کیست؟ |معرفی بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

با همه گیری ویروس کرونا تقاضا برای فریلنسر شدن بالاتر رفت. فریلنسر فردی است که به صورت دورکار و برای خودش کار می کند درواقع خودش رئیس خودش است و معمولا پروژه ای با شرکت ها و یا اشخاص کار می کند.

فرقی نمیکنه چه تخصصی دارید، میتونید با جستجو در بهترین سایت های فریلنسری ایرانی تخصص مورد نظرتون رو جستجو کنید و اقدام به دریافت کار کنید.

طبق مطالعات انجام شده به نظر می رسد تا سال 2029 بیش از نیمی از مردم جهان فریلنسر باشند. شخص فریلنسر مالیات نمی پردازد و در منزل خودش کار می کند و هزینه حمل و نقل و سایر هزینه ها را برای کار کردن نمی پردازد. در دوران کرونا بسیاری از افراد با فریلنسری آشنا شدند و طرفداران زیادی پیدا کرد. پس در کنار این موضوع سایت هایی هم رشد کردند که پروژه های فریلنسری را به نمایش بگذارند.

در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و جهان را بررسی کنیم.

درآمد فریلنسر خارجی

برای یک فریلنسر فرقی نمی کند در کجا زندگی می کند، شما به عنوان یک فریلنسر می توانید در هر جای جهان فعالیت کنید و درآمد دلاری کسب کنید در حالیکه در ایران زندگی می کنید.

علاوه بر درآمد فریلنسر خارجی که بسیار چشم گیر است، شما می توانید با بهترین و بزرگترین شرکت های جهان همکاری کنید و تجریه و رزومه ی کاری قوی تری برای خود بسازید.

بیشتر علاقه مندان به فریلنسری را مردان تشکیل می دهند و حدود 90 درصد این افراد در خانه ی خود مشغول به کار هستند!

کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی

با تنظیم قرارداد صحیح و اصولی بین کارفرما و فریلنسر می توانید مبلغ مورد توافق، را دریافت کنید. کسب درآمد دلاری و خرج کردن به تومان بسیار می تواند لذت بخش باشد.

اما دقت داشته باشید که قرارداد را به گونه ای بنویسید که بخشی از مبلغ را در ابتدای کار دریافت کنید و در متن قرارداد حتما برای پشیمان شدن کارفرما و فریلنسر تبصره ای قرار دهید تا هیچ یک از طرفین متضرر نشوند.

 

حالا که مفهوم فریلنسری رو درک کردید بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایران را بررسی می کنیم.

در بین سایت های دورکاری و سایت های فریلنسری 10 سایت در ایران بسیار موفق عمل کرده اند.

 

با بهترین راه های افزایش سئو سایت آشنا شوید.

 

سایت پونیشا جزو بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

پونیشا (ponisha.ir) به عنوان یکی از بهترین سایت های فریلنسری ایرانی شناخته شده است. این سایت رابط کاربری آسانی دارد که تا کنون بیش از 300هزار فریلنسر در آن عضو و مشغول به کار شده اند. کارهای فریلنسری اصلا پیچیده و سخت نیستند، اگر در زمینه کاری خود حرفه ای هستید پس شروع کنید! تایپ، ترجمه مقالات، تولید محتوای متنی و یا تصویری، وردپرس، خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ و… همه می توانند جزو کارهای فریلنسری باشند.

توجه داشته باشید که 10 درصد از مبلغ پروژه ای را که از این سایت دریافت می کنید به پونیشا پرداخت کنید. هم چنین این سایت برای فریلنسرهایی که برای بار اول از این سایت پروژه می گیرند هدیه ای در نظر گرفته است که تا 5 پیشنهاد اول شما رایگان خواهد بود.

سایت کار لنسر

کارلنسر (karlancer.com) برخلاف سایر سایت های فریلنسری دیگر، هزینه ثبت پروژه رایگان است و از کارفرما کارمزد دریافت نمی شود. امتیاز برتر کارلنسر برای کارفرمایان اعطای 2درصد هزینه ی پروژه بعد از انجام موفق پروژه است.

علاوه بر امتیازدهی به کارفرمایان فریلنسرها می توانند تعدادی پیشنهاد رایگان به صورت ماهانه ثبت کنند. در ضمن کارلنسر پشتبان آنلاین دارد که به صورت 24 ساعته پاسخگو خواهند بود.

و شما می توانید با عضویت در این سایت که یکی از بهترین سایت های فریلنسری ایرانی است، شروع به دریافت پروژه کنید و کسب درآمد کنید.

سایت پارسکدرز

سایت پارسکدرز (parscoders.com) یکی از محبوب ترین استارتاپ های ایران است و اولین و بهترین سایت فریلنسری ایران است، که به سادگی می توانید با عضویت در این وبسایت پروژه دریافت و کسب درآمد کنید.

در پارسکدرز فریلنسرها پیشنهادات قیمت خود را برای کارفرما ارسال می کنند و کارفرما با بررسی رزومه شخص تصمیم می گیرد که این پروژه را به چه شخصی بسپارد. تمامی مراحل در پارسکدرز رایگان است. پس از پایان کار و موفقیت پروژه درصدی از مبلغ را به عنوان کارمزد به سایت پرداخت می کنید.

سایت انجام میدم

سایت انجام میدم یکی دیگر از سایت های موفق در بین سایت های انجام پروژه است که بیش 274 هزار پروژه موفق داشته است. اما این سایت مبلغ زیادی از رقم پروژه چیزی حدود 20 درصد را به عنوان کارمزد از فریلنسر دریافت می کند که این مبلغ زیادی است. اما اگر فریلنس خوش قول باشد و کار را به موقع و صحیح تحویل دهد 5-8 درصد از کارمزد کم می شود و او 15درصد به سایت می پردازد.

سایت کاریشه

یکی دیگر از بهترین سایت های فریلنسری ایرانی سایت کاریشه است که در زمینه های طراحی لوگو، بنر، برنامه نویسی، طراحی سایت، حسابداری و … فعالیت می کند و شما اگر در هر یک از زمینه های گفته شده حرفه ای هستید می توانید در این سایت ثبت نام کنید و شروع به کار کنید.

امکان جدید و جالبی که کاریشه دارد، قبول مسئولیت حل اختلافات کارفرما و فریلنسر است. اگر به هر دلیلی پروژه ناتمام و با هر مشکلی به شما تحویل داده شد می توانید دلایل و مدارک لازم را به کارشناس کریشه ارائه دهید و منتظر بررسی بمانید. هم چنین اگر فریلنسر هستید و کارفرما در پرداخت هزینه ی پروژه کوتاهی کرد، می توانید با اعلام به کارشناسان سایت درخواست پیگیری کنید.

 

سئو کوک ارائه دهنده بهترین خدمات سئو در کرج و تهران

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

کسب درآمد دلاری در سایت های فریلنسری خارجی

با بهترین سایت های فریلنسری خارجی آشنا شوید

سایت فلکس جابز (flex jobs.com)

فعالیت این سایت از سال 2007 آغاز شده و یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی است که تاکنون بی از 7000 هزار فریلنسر جذب کرده است. برای ثبت نام در این سایت باید هزینه پرداخت کنید و برای پرداخت، باید حساب پی پال تایید شده داشته باشید.

اگر ر زمینه بیمه و حسابداری فعالی می کنید میتوانیم این مژده را به شما بدهیم که فلکس جابز در این زمینه هم فریلنسر جذب می کند.

علاوه بر فعالیت های فریلنسری بسیاری از شرکت ها برای جذب نیرو به صورت دورکار هم در این سایت درخواست می دهند و شما می توانید کارمند ثابت یک شرکت خارجی شوید و درآمد دلاری کسب کنید.

هم چنین اگر شرکتی نیاز به برگزاری آزمون استخدامی داشته باشد، در این سایت قابل برگزاری است.

سایت فریلنسر (freelancer.com) 

بی شک یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی سایت فریلنسر است. که در بین تمامی کاربران جهان محبوبیت بالایی دارد. حتی اکثر فریلنسر های ایرانی هم در این سایت پروژه دریافت می کنند.

در این سایت شما امکان گفتگوی آنلاین با کارفرما را دارید.

اما شیوه ی پرداخت مانند سایر سایت ها، پس از انجام پروژه و اعلام رضایت کارفرما به فریلنسر پرداخت می گردد.

سایت آپ ورک (upwork.com)

یکی از قدیم ترین و بهترین سایت های فریلنسری خارجی سایت آپ ورک است که بیش از 20 سال سابقه ی حرفهای در زمینه ی فریلنسینگ دارد. برای اولین بار در سال 1998 تاسیس شد و تا کنون بیش چندین میلیون پروژه موفق داشته است. عضویت در این سایت کاملا رایگان است.

پس عجله کنید و اگر در زمینه سئو، طراحی سایت، برنامه نویسی، دیجیتال مارکتینگ و … مهارت دارید، اقدام به مذاکره به زبان انگلیسی با کارفرمایان کنید.

سایت فایور (fiverr.com)

یکی دیگر از کارآمدترین سایت های فریلنسری خارجی بی شک سایت فایور است که تا کنون توانسته هم رضایت کارفرما را جلب کند و هم فریلنسر.

در این سایت می توانید پس از اتمام پروژه آن را به عنوان نمونه کار خود در معرض دید عموم قرار دهید.. این قابلیت به شما کمک می کند تا کارفرماهای دیگر کیفیت کار شما را ببینند و با انجام دادن به موقع و با کیفیت پروژه مشتری بیشتری می توانید جذب کنید.

چگونه درآمد دلاری خود را از سایت های فریلنسری خارجی دریافت کنیم؟

برای نقد کردن و دریافت دستمزد خود از سایت های فریلنسری خارجی لازم است تا یک حساب قانونی مورد تایید ویزاکارت، مستر کارت و یا پی پال داشته باشید. سایت های فریلنسری مبلغ را به دلار به حساب شما واریز می کنند و شما می توانید با مراجعه به صرافی ها پول خود را نقد و تبدیل به ریال کنید.

دریافت دستمزد از سایت های فریلنسری اصلا کار دشواری نیست و به خاطر این موضوع از کار کردن در این سایت ها خودداری نکنید، ایران به دلایل تحریم دارای محدودیت است اما سایت های واسطه ی زیادی وجود دارند که این کار را برای شما آسان کرده اند.

 

اگر شما هم فریلنسر هستید و یا تجربه ای در زمینه کار کرردن با هر یک از سایت های گفته شد را داشته اید، نظر خود را برای ما ارسال کنید تا در بهبود مقاله و آگاهی فریلنسرها موثر باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×