تخفیف!

دوره آموزش افزایش امنیت در وردپرس

380,000 تومان

برخی منابع خبر از هک شدن روزانه ۳۰.۰۰۰ وبسایت می‌دهند! حملات اسپم، دریافت اطلاعات کاربران، تغییر و از کارانداختن سایت‌ها دائما درحال رخ دادن است.

ناموجود

توضیحات

پیشنیاز های دوره آموزش افزایش امنیت در وردپرس به زبان ساده شما وردپرس کار باشید و کار با دیتابیس یا زبان sql را تا حدی آشنا باشید , آشنایی با سورس های php و دیباگ کردن در کد ها , آشنایی متوسط با سرس کد های javascript است. حالا که با برخی از زبانهای اینترنتی آشنا شده اید و در مورد اینکه چه نوع تهدیدات احتمالی امنیت سایبری در آنجا وجود دارد مطلع شدید ، آموزش افزایش امنیت در وردپرس بیایید یک نگاه به نحوه ایمن سازی سایت وردپرس بندازیم .

اگر سایت وردپرسی مورد حمله قرار گرفتید چه باید کرد

مطالعه ای در دانشگاه مریلند نشان می دهد که به طور متوسط ​​” هکرها هر 39 ثانیه حمله می کنند “. مراحل زیر به شما کمک می کند تا یک وب سایت ایجاد کنید که در برابر این حملات مقاوم باشد:

  1. به روز رسانی
  2. رمزهای عبور
  3. دامنه مدیریت خود را ایمن کنید
  4. میزبانی با کیفیت بالا
  5. پلاگین های امنیتی
  6. پشتیبان گیری
  7. آموزش افزایش امنیت در وردپرس

حقیقت اینه که هیچ کس از این خطرات در امان نیست و هر لحظه ممکنه این اتفاق برای هر کسی بیوفته این نکات بالا میتونه تا حدی خطرات رو کاهش بده اما برای پروژه های مهم ما قدم های بلند تری باید برداریم

فراتر از آن ، باید توجه داشته باشید که وقتی مسئله امنیت سایبری را تجربه می کنید ، هنگام دریافت پشتیبانی ، ارائه دهندگان میزبان مشترک معمولاً خدمات مشتری را در برنامه های میزبانی خود قرار نمی دهند. به عبارت دیگر ، شما در اصل مشکلات خود را به تنهایی رها می کنید.

اتفاقی که می افتد این است که هر بار وردپرس نسخه جدیدی را معرفی می کند ، به طور پیش فرض آسیب پذیری های نسخه های قبلی خود را نشان می دهد. این باعث می شود هر شخصی که از به روزرسانی هسته وردپرس خود غفلت می کند به یک هدف بدیهی و آسان تبدیل شود.

در این مرحله ، ما می خواهیم تأکید کنیم که اگرچه به روزرسانی خودکار ضروری است ، اما آنها فقط نیمی از جنگ را بدون هوشیاری مستمر انجام می دهند .

جزئیات ورود به وردپرس خود را ایمن کنید ,  رمزهای عبور سخت ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و علامت انتخاب کنید .

اگر قصد دارید قدم های بزرگ تر برای ایمن کردن سایت خود در برابر حملات سایت وردپرسی میخواهید بردارید این دوره را تهیه کنید .

این دوره هرگز اتمام نمی پذیرد و هر زمان باگ امنیت جدید وردپرس یافت شود به شما آموزش خواهیم داد که چگونه جلو اون رو بگیرید.

[cdb_course_lessons title=”1. مقدمه و معرفی”][cdb_course_lesson badge=”video” title=”1.1 مقدمه” subtitle=”01:10″][/cdb_course_lesson][cdb_course_lesson private_lesson=”true”][/cdb_course_lesson][/cdb_course_lessons]
[cdb_course_lessons title=”2. شروع به کار”][cdb_course_lesson badge=”video”][/cdb_course_lesson][cdb_course_lesson private_lesson=”true” subtitle=”08:57″][/cdb_course_lesson][/cdb_course_lessons]
[cdb_course_lessons title=”3. سفارشی سازی!”][cdb_course_lesson badge=”exam” private_lesson=”true” subtitle=”14:40″][/cdb_course_lesson][cdb_course_lesson private_lesson=”true” subtitle=”03:54″][/cdb_course_lesson][cdb_course_lesson badge=”video” private_lesson=”true” subtitle=”09:13″][/cdb_course_lesson][/cdb_course_lessons]
[cdb_course_lessons title=”3. اتمام پروژه”][cdb_course_lesson subtitle=”آزمون دوره”][/cdb_course_lesson][cdb_course_lesson subtitle=”03:17″][/cdb_course_lesson][/cdb_course_lessons]
به این مقاله ستاره بده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش افزایش امنیت در وردپرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش افزایش امنیت در وردپرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×