طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

با سئوکوک فروشگاه اینترنتی خودتو بساز!


سایت فروشگاهی:

 

افزایش فروش و برندسازی در شبکه های اجتماعی انقدر رایج شده است که هر فردی با داشتن هر نوع کسب و کاری سعی می کند یک صفحه ی کاری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک داشته باشد. از این طریق فروش خود را ممکن است بالا ببرید اما اعتماد سازی زمانی بهتر شکل می گیرد که شما برای ارائه و فروش محصولات خود یک وبسایت اختصاصی داشته باشید.

 

 

مزیت های داشتن سایت فروشگاهی :

 

  • توجه کردن به نیاز مشتریان از اساسی ترین اصول فروش است.در اولین قدم برای برند شدن و یک بازاریابی موفق باید به نیاز های مشتریانتون توجه کنید.خرید از طریق شبکه های اجتماعی برای هرکسی با هر سن و سالی مناسب نیست ،هم چنین مشتری برای ثبت سفارش و واریز مبلغ حتما باید با شما ارتباط برقرار کند و اگر شما مشغول باشید و به موقع جواب مشتری تان را ندهید ،ممکن است او را از دست بدهید ! این یعنی کاهش فروش ،اما با طراحی سایت فروشگاهی در اولین مرحله چراغ فروشگاه خود را همیشه روشن می گذارید.

 

  • مشتریان شما در هر ساعت از شبانه روز می توانند سفارش خود را ثبت کنند و مبلغ را از طریق درگاه بانکی پیگیری و پرداخت کنند.

 

  • در مورد روند خرید و محصولات می توانید توضیحات متنی ،ویدئویی و یا اینفوگرافیک قرار دهید که مشتریان شما سردرگم نباشند.

 

  • بیش از 85درصد جستجوها در اینترنت با موبایل است با ریسپانسیو کردن سایت و یا طراحی اپلیکیشن اختصاصی برند خود کاربران را راحت تر کنید و بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرید.

 

سئو سایت های فروشگاهی :

 

پس از طراحی و راه اندازی سایت شما ،مهم ترین بخش سئو سایت است که باید توجه ویژه ای به آن کرد.

و باتوجه به مارکتینگ پلن خود بر اساس اهداف فروشگاه،شروع به بهینه سازی سایت کنید.

سئوکوک در این مرحله نیز کنار شما خواهد بود و پس از طراحی سایت فروشگاهی شما،سئوی آن را آغاز می کند.

 

3/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×